Subject: FW: Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamine
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 11:31:53 +0300

From: Rein Kallas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 4, 2024 7:41 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamine

Tere

Palun registreerida deltas 7.1-2 all ja täitmiseks mulle.

Parimat,

Rein

From: Kristel Veersalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 3, 2024 5:56 PM
To: Rein Kallas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamine

Tere, Rein

OÜ Inseneribürooo STEIGER on koostamas Sihtasutuse Eestimaa Looduse Fond
tellimusel tööprojekti veerežiimi taastamiseks Lavassaare ümbruse soodes.
Taastatav ala jääb Lääneranna ja Põhja-Pärnumaa valla haldusalasse.
Tööprojekt põhineb taastamiskaval "Lavassaare ümbruse soode
taastamiskava", taastamiskavaga saab tutvuda siin:
<https://media.voog.com/0000/0050/7864/files/Taastamiskava_RestPlan%20Lava
ssaare%2010.04.2024.pdf>
https://media.voog.com/0000/0050/7864/files/Taastamiskava_RestPlan%20Lavas
saare%2010.04.2024.pdf.

Taastamiskavas planeeritavate tegevustega hõlmatakse alad, mis külgnevad
Audru-Lavassaare-Vahenurme kõrvalmaanteega nr 19103. Taastamiskavas on
planeeritud teega külgnevatel aladel veetaset tõsta. Sooviksin teada, mis
on Transpordiameti seisukoht? Kas antud tegevus on lubatud?

Lisan manusena skeemid, kus on näidatud taastamiskavas planeeritud
veetasemed.

Ala 1 on Audru-Lavassaare-Vahnurme tee 13 - 14 km posti vahel ja Ala 2
sama tee 10 - 11 km posti vahel.

Lugupidamisega

Kristel Veersalu

Diplomeeritud mäeinsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 5632 8062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee